Welkom op de site van de CGK Heerde. We zouden ons graag eerst even aan je willen voorstellen.
De Christelijke Gereformeerde kerk van Heerde bestaat uit zo’n 350 leden. We proberen een warme gemeente te zijn, waar iedereen zich welkom voelt, of je nu lid of te gast bent.

Op zondag komen we samen in de Rehobothkerk aan de acacialaan in Heerde. In de diensten, die in de regel om 09.30 uur en 16.30 uur beginnen, zingen we samen psalmen, lezen we in Gods Woord, de bijbel en luisteren we naar de uitleg (de preek).

Ook buiten de zondagen om zijn er diverse activiteiten, zoals jeugdverenigingen, een kinderclub en diverse bjibelstudiegroepen. Wil je daar meer over weten? Via het menu boven deze pagina kun je meer lezen.

Onze gemeente is onderdeel van het landelijke Christelijke Gereformeerde kerkverband. Daar zijn in totaal zo’n 180 gemeenten bij aangesloten.

Kom ook eens binnen bij ons, je bent van harte welkom!! Wil je meer over ons weten? Klik dan via het menu op meer informatie. Ook kun je daar meer informatie vinden over wat geloven is.

De diensten zijn ook online mee te beleven via onderstaande media:

20150804_180703_Acacialaan (Medium)

Reacties zijn gesloten.