Informatie voor voorgangers

U, als (gast)voorganger, kunt hier meer informatie vinden over onze gemeente.

20150804_180410_Acacialaan

U krijgt meestal in de week voor de dienst een e-mail van de koster. Hier kunt u de liturgie opgeven. Zou u deze mail terug willen sturen aan liturgie[at]cgk-heerde.nl.

Parkeren: Achter de kerk is een parkeerplaats met een voor de predikant gereserveerde plaats (ingang parkeerplaats is links van het kerkgebouw).

Microfoon: We maken gebruik van een headset-microfoon. We hebben een redelijke akoestiek in de kerkzaal, indien mogelijk, zou u daar een beetje rekening mee kunnen houden? Eventueel is het mogelijk om een reversmicrofoon te gebruiken, al heeft dat niet onze voorkeur. Geef dat dan even aan in de consistorie.

Camera: Achter in de kerkzaal hangt de camera voor de livestream. We streamen beeld via Youtube.

Livestream: we zenden online uit via Kerkdienstgemist.nl en via Youtube. Op het laatstgenoemde platform blijven na een tijdje alleen de preek en schriftlezing staan.

Als u in beide diensten voorgaat, dan bent u van harte welkom om mee te eten met een gezin uit de gemeente. Meer daarover in de mail van de koster. Heeft u verder nog vragen, dan verwijzen we u door naar de koster, via koster[at]cgk-heerde.nl of per telefoon: 06-38435587.

Wellicht ten overvloede: We lezen uit de Herziene Statenvertaling en zingen uit de psalmberijming van 1773 en daarnaast worden in de dienst 1 Psalm en 1 lied uit de bundel Weerklank gezongen en zingen we het eerste lied in de dienst volgens een vast rooster. Die hoeft u dus niet zelf op te geven.

Reacties zijn gesloten.